Er du læselysten eller i humør til inspiration i øregangen? Så gør som de 35.000 andre og følg med, når vi formidler erfaring og viden på skrift såvel som i tale. Gennem år 2020 har vi leveret mere end 50 blogindlæg, 10 podcastafsnit og lanceret Mindshare TV. Alt sammen frit tilgængeligt til dig, som søger ny viden og et forum, hvor hele marketingpaletten dækkes. Og det bedste af det hele er: det er formidlet af vores egne specialister.
Januar
Er programmatic død? Google udfaser 3. parts cookies, Dorte Lundin – Programmatic Lead
Snacks fra CES 2020, Mindshare
Bo Øksnebjerg, CEO for WWF: Er klimakrisen blevet kommerciel?, Mindshare (HUDDLE Podcast)
YouSee kunderne vælger at blive i sofaen….., Arnt Gustafsson – Direktør, Strategi & Analyse
Hvornår kommer genbrug også til reklamebranchen?, Nicolaj Weber Hansen – Senior Business Manager
Det vigtigste på sociale medier i 2020, Charotte Colstrupwolff-Sneedorff – Paid Social Specialist
Februar
Når identitetskrisen rammer den unge forbruger, Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager
Den nye TV virkelighed i 2020, Kristian Willemann – Broadcast Director
Marts
Bliv klogere på de fem største trends for 2020 (del 1), Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager
4 analyser du skal kende, hvis digital attribuering dør, Klaes Simonsen – Senior Digital Account Manager
5 råd til din social media-indsats i coronatider. Derfor er det en af dine vigtigste kommunikationskanaler lige nu, Caroline Kjærbye-Thygesen – Communications Partner & Senior Advisor
Bliv klogere på de fem største trends for 2020 (del 2), Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager
Danskernes medieforbrug tager nye højder under COVID-19, Mindshare
Nyt studie: COVID-19 har mærkbare konsekvenser for danskerne, Mindshare
Danskerne i isolation: Tiltrængt pusterum eller yderligere hverdagsstress?, Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager
Coronakrisens påvirkning på programmatic annoncering, Dorte Lundin – Programmatic Lead
April
Danskernes forbrug ændrer sig i lyset af COVID-19, Mindshare
Sådan styrer du dine sociale medier under COVID-19, Kristine Pedersen – Head of Paid Social
Derfor bør du benytte influencers under corona-krisen og sådan gør du, Louise Bonfils Høck – Head of Influencer Marketing
Få GroupM analysen: Download her, Mindshare
Råd til markedsføreren: Lær af tidligere krisetider, Mindshare
Hvilke brancher kommer bedst ud af corona-krisen?, Arnt Gustafsson – Direktør, Strategi & Analyse
Nye tal: Vil corona-krisen ændre danskernes medieadfærd for altid?, Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager
Besked til alle brands: Tag dine forbrugere i hånden efter corona, Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager
E-handel vokser fortsat i coronaens tid – og måske for eftertiden?, Mindshare
Jeg spiser 3 måltider om dagen, men jeg anerkender at der er et mørketal, Mindshare (HUDDLE Podcast)
Værdien af marketinginvesteringer i krisetider, Mindshare
Mindshares specialister spiller sammen – Sådan påvirker det medierne, når Danmark åbner op, Mindshare
Forbered dig på 3 skift i forbrugeradfærden post-corona, Mindshare
The new normal – en ny adfærd blomstrer, Mindshare
Hvad gør corona-krisen ved os som mennesker, forbrugere og samfundsborgere?, Mindshare (HUDDLE Podcast)
Maj
Hvordan åbner man effektivt for markedsføringskanalerne igen?, Claus Dalgaard – Business Partner
Har COVID-19 permanent ændret den måde vi arbejder på?, Signe Søder – Account Manager
Jonas Hemmingsen: Sådan håndterer GroupM COVID-19, Mindshare (HUDDLE Podcast)
Juni
Fie Laursen debatten: Sådan forhindrer vi højkontroversielle influencer-annoncer i fremtiden, Louise Bonfils Høck – Head of Influencer Marketing
Brian Seeman Broe: Hvem vinder den store detailkrig?, Mindshare (HUDDLE Podcast)
Spritny viden om danske annoncørers udfordringer og beslutninger i forbindelse med COVID-19, Martin Ove Rasmussen – CEO, Denmark and Nordics
En podcast om en podcast, Mindshare (HUDDLE Podcast)
Overdreven krisementalitet vil ramme bundlinjen, Mindshare
Kære CMO, har du x-faktor?, Mindshare
Influencer-marketing: Hypen der ikke dør, Mindshare (HUDDLE Podcast)
Sommerlæsning for CMO’s, Mindshare
Kære CMO, har det slået klik for dig?, Mindshare
Indsigt kommer ikke af sig selv, Mindshare
August
Corona-tilværelsen har ændret dine vaner og forbrugsvalg, Mindshare
Adfærdsdesign er mere end ’nudging’, Mindshare
Hvordan skal du blive en del af fremtidens detailhandel?, Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager
Hvad er opskriften på den vellykkede influencer-kampagne?, Mindshare (HUDDLE Podcast)
Når bæredygtighed gavner bundlinjen og kloden, Mindshare (HUDDLE Podcast)
September
’’Alle taler om det, men (næsten) ingen gør det’’, Mindshare
Hvad kan de store detailkæder lære af Fru Møller?, Marc Dangaard – Kontaktdirektør
Er sømløse kundeoplevelser gode?, Jacob Fruensgaard – Managing Director, Flip Studio
Deleøkonomi: skal fremtidens forretning være delevenlig?, Mindshare (HUDDLE Podcast)
Oktober
Hvorfor elsker vi at hade influencers?, Louise Bonfils Høck – Head of Influencer Marketing & Nicolaj Weber Hansen – Senior Business Manager
Må vi tænke PR mere strategisk, tak, Caroline Kjærbye-Thygesen – Communications Partner & Senior Advisor
New Normal lader vente på sig, Arnt Gustafsson – Direktør, Strategi & Analyse
November
Mindshare TV: CMO agenda to Make21, Mindshare (Mindshare TV)
Youtuber tager kampen op mod Spotify og lancerer ’YouTube Audio Ads’, Kent Rygaard – Senior Programmatic Specialist
Forbrugsfest i en krisetid: Er Black Friday helt sort?, Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager
December
Sådan kommer den danske julehandel i 2020 til at se ud, Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager
Hvad er fidusen ved det der Instagram Reels?, Mindshare