Er du læselysten eller i humør til inspiration i øregangen? Så gør som de 35.000 andre og følg med, når vi formidler erfaring og viden på skrift såvel som i tale. Gennem år 2020 har vi leveret mere end 50 blogindlæg, 10 podcastafsnit og lanceret Mindshare TV. Alt sammen frit tilgængeligt til dig, som søger ny viden og et forum, hvor hele marketingpaletten dækkes. Og det bedste af det hele er: det er formidlet af vores egne specialister.

Januar

Er programmatic død? Google udfaser 3. parts cookies, Dorte Lundin – Programmatic Lead

Snacks fra CES 2020, Mindshare

Bo Øksnebjerg, CEO for WWF: Er klimakrisen blevet kommerciel?, Mindshare (HUDDLE Podcast)

YouSee kunderne vælger at blive i sofaen….., Arnt Gustafsson – Direktør, Strategi & Analyse

Hvornår kommer genbrug også til reklamebranchen?, Nicolaj Weber Hansen – Senior Business Manager

Det vigtigste på sociale medier i 2020, Charotte Colstrupwolff-Sneedorff – Paid Social Specialist

 

Februar

Når identitetskrisen rammer den unge forbruger, Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager

Den nye TV virkelighed i 2020, Kristian Willemann – Broadcast Director

 

Marts

Bliv klogere på de fem største trends for 2020 (del 1), Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager

4 analyser du skal kende, hvis digital attribuering dør, Klaes Simonsen – Senior Digital Account Manager

5 råd til din social media-indsats i coronatider. Derfor er det en af dine vigtigste kommunikationskanaler lige nu, Caroline Kjærbye-Thygesen – Communications Partner & Senior Advisor

Bliv klogere på de fem største trends for 2020 (del 2), Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager

Danskernes medieforbrug tager nye højder under COVID-19, Camilla Wrang Mølgaard – Senior Consultant

Nyt studie: COVID-19 har mærkbare konsekvenser for danskerne, Camilla Wrang Mølgaard – Senior Consultant

Danskerne i isolation: Tiltrængt pusterum eller yderligere hverdagsstress?, Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager

Coronakrisens påvirkning på programmatic annoncering, Dorte Lundin – Programmatic Lead

 

April

Danskernes forbrug ændrer sig i lyset af COVID-19, Camilla Wrang Mølgaard – Senior Consultant

Sådan styrer du dine sociale medier under COVID-19, Kristine Pedersen – Head of Paid Social

Derfor bør du benytte influencers under corona-krisen og sådan gør du, Louise Bonfils Høck – Head of Influencer Marketing

Få GroupM analysen: Download her, Mindshare

Råd til markedsføreren: Lær af tidligere krisetider, Camilla Wrang Mølgaard – Senior Consultant

Hvilke brancher kommer bedst ud af corona-krisen?, Arnt Gustafsson – Direktør, Strategi & Analyse

Nye tal: Vil corona-krisen ændre danskernes medieadfærd for altid?, Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager

Besked til alle brands: Tag dine forbrugere i hånden efter corona, Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager

E-handel vokser fortsat i coronaens tid – og måske for eftertiden?, Anne-Sofie Scheel – Digital Account Manager

Jeg spiser 3 måltider om dagen, men jeg anerkender at der er et mørketal, Mindshare (HUDDLE Podcast)

Værdien af marketinginvesteringer i krisetider, Mindshare

Mindshares specialister spiller sammen – Sådan påvirker det medierne, når Danmark åbner op, Mindshare

Forbered dig på 3 skift i forbrugeradfærden post-corona, Camilla Wrang Mølgaard – Senior Consultant

The new normal – en ny adfærd blomstrer, Mindshare

Hvad gør corona-krisen ved os som mennesker, forbrugere og samfundsborgere?, Mindshare (HUDDLE Podcast)

 

Maj

Hvordan åbner man effektivt for markedsføringskanalerne igen?, Claus Dalgaard – Business Partner

Har COVID-19 permanent ændret den måde vi arbejder på?, Signe Søder – Account Manager

Jonas Hemmingsen: Sådan håndterer GroupM COVID-19, Mindshare (HUDDLE Podcast)

 

Juni

Fie Laursen debatten: Sådan forhindrer vi højkontroversielle influencer-annoncer i fremtiden, Louise Bonfils Høck – Head of Influencer Marketing

Brian Seeman Broe: Hvem vinder den store detailkrig?, Mindshare (HUDDLE Podcast)

Spritny viden om danske annoncørers udfordringer og beslutninger i forbindelse med COVID-19, Martin Ove Rasmussen – CEO, Denmark and Nordics

En podcast om en podcast, Mindshare (HUDDLE Podcast)

Overdreven krisementalitet vil ramme bundlinjen, Mindshare

Kære CMO, har du x-faktor?, Mindshare

Influencer-marketing: Hypen der ikke dør, Mindshare (HUDDLE Podcast)

Sommerlæsning for CMO’s, Mindshare

Kære CMO, har det slået klik for dig?, Mindshare

Indsigt kommer ikke af sig selv, Camilla Wrang Mølgaard – Senior Consultant

 

August

Corona-tilværelsen har ændret dine vaner og forbrugsvalg, Camilla Wrang Mølgaard – Senior Consultant

Adfærdsdesign er mere end ’nudging’, Mindshare

Hvordan skal du blive en del af fremtidens detailhandel?, Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager

Hvad er opskriften på den vellykkede influencer-kampagne?, Mindshare (HUDDLE Podcast)

Når bæredygtighed gavner bundlinjen og kloden, Mindshare (HUDDLE Podcast)

 

September

’’Alle taler om det, men (næsten) ingen gør det’’, Mindshare

Hvad kan de store detailkæder lære af Fru Møller?, Marc Dangaard – Kontaktdirektør

Er sømløse kundeoplevelser gode?, Jacob Fruensgaard – Managing Director, Flip Studio

Deleøkonomi: skal fremtidens forretning være delevenlig?, Mindshare (HUDDLE Podcast)

 

Oktober

Hvorfor elsker vi at hade influencers?, Louise Bonfils Høck – Head of Influencer Marketing & Nicolaj Weber Hansen – Senior Business Manager

Må vi tænke PR mere strategisk, tak, Caroline Kjærbye-Thygesen – Communications Partner & Senior Advisor

New Normal lader vente på sig, Arnt Gustafsson – Direktør, Strategi & Analyse

 

November

Mindshare TV: CMO agenda to Make21, Mindshare (Mindshare TV)

Youtuber tager kampen op mod Spotify og lancerer ’YouTube Audio Ads’, Kent Rygaard – Senior Programmatic Specialist

Forbrugsfest i en krisetid: Er Black Friday helt sort?, Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager

 

December

Sådan kommer den danske julehandel i 2020 til at se ud, Simone Misser-Pedersen – Business Planning Manager

Hvad er fidusen ved det der Instagram Reels?, Mindshare