Mindshare TV stiller i denne episode skarpt på de udfordringer CMO’s og marketingprofessionelle står overfor i den volsomt forandret markedssituation som corona pandimien har medført. Med i studiet er Malene Paulli Buchvald, marketingdirektør hos Falck, der fortæller om, hvordan Falck har været påvirket af corona-situationen og hvad Falck gør for at forberede sig på 2021 i disse uvisse tider. Endvidere er Fenja Lyng Rytter, strategidirektør hos Flip Studio med i studiet for at fortælle om et nyudviklet workshop format, der hjælper virksomheder med at få orden i prioriteringerne – her på vej ind i 2021. Bliv klogere på CMO-agendaen og vores nye koncept Make21.

Hvad er Mindshare TV?

Det har altid været Mindshares ambition at formidle viden til markedet. Denne formidling sker allerede på flere fronter, fra vores velbesøgte blog til timevis af inspiration i vores Huddle podcast. Nu introducerer vi Mindshare TV, som er vores faglige indspark til virksomhedernes ledelse samt de salgs- og marketingansvarlige med det primære formål at bidrage med perspektiv på emner inden for marketing, kommunikation og medier.