I Mindshare holder vi fingeren på mediepulsen og med Reklameanalysen har vi i over 20 år undersøgt udviklingen i danskernes holdninger til medier og reklamer med en større undesøgelse blandt 1.000 danskere.
I oktober måned løb Mindshares seminar “Rise Above The Noise” af stablen, hvor vi for over 200 deltagere løftede sløret for nogle af de nyeste resultater fra Mindshares årlige Reklameanalyse. I Mindshare udkommer vi nu med årets whitepaper, der opsummerer årets resulater og væsentligst af alt, stiller skarpt på, hvilke implikationer det stiller for dit fremtidige arbejde med reklame og markedsføring.
De seneste år har været både udfordrende og fascinerende for annoncørere. Økonomiske usikkerheder, globale begivenheder og den vedvarende udvikling af digitale platforme kræver løbende indsigt i de skiftende trends, der former medie- og reklameverdenen. I år ser vi et overraskende fald i en ellers tårnhøj reklameirritation, der sætter en række spændende implikationer for arbejdet med både medier, kreativitet og teknologi for at skabe relevant markedsføring.
Download whitepaperet her og bliv klogere på, hvordan vi kan hæve os over reklamestøjen med stærk og indsigtsdrevet markedsføring.
Er du interesseret i at høre mere eller har du spørgsmål til Reklameanalysen 2023, så er du mere end velkommen til at skrive til vores Insights Director, Simone Misser-Pedersen, Analysebureau, simone.pedersen@mindshareworld.com