Jonas Hemmingsen er CEO for GroupM i Danmark og Norden, og som han selv beskriver det en ’oldtimer’ med godt 20 år i branchen. Vi har sat Jonas i den varme podcast stol til en snak om GroupM’s håndtering af COVID-19.

I podcasten kommer vi blandt andet ind på nedenstående spørgsmål:

  • Hvad ser du som de mest markante ledelsesmæssige ændringer og Hvad kræver det især af dig som topleder?
  • Hvordan er beslutningsprocesserne ændret på strategiske niveau og på operationelt niveau?
  • Hvordan har kommunikationsformen ændret sig set med dine øjne som topleder?
  • Hvordan har mødestrukturer og vidensdeling i ledergruppen ændret sig?
  • Hvor vigtigt har det været, at I har haft den rigtige strategi og kultur på plads på forhånd?
  • Hvad gør I som topledere så mellemledere og medarbejdere tager ejerskab til beslutningerne, der bliver taget


Huddle er en podcast for de kommunikations- og marketinginteresserede. Her vil vi gerne udfordre og inspirere dig med nye tendenser, indsigter og viden fra nogle af de mennesker, som har fingeren på aftrækkeren, der er med til at forme vores kulturelle hverdag. Kommunikations- og marketingbranchen kan, når den er bedst, skabe kulturelle milepæle, der bliver referencerammer for generationer. Hvem husker ikke 70’ernes Coca Cola reklamer, 80’ernes store velgørenhedskoncerter eller Benettons politiske fotokunst i 90’erne? Vær åben og tune ind!” Mindshare er en del af WPP, verdens største marketing services koncern med 179.000 ansatte i 111 lande og herunder GroupM, verdens største medieindkøbsorganisation. Mindshare har været i Danmark siden 1999 og udnævnt til Børsen Gazelle flere gange. Vi er Danmarks første og eneste integrerede kommunikations- og mediebureau. Hos os er kompetencer til både medieoptimering og kreative løsninger samlet ligeværdigt under ét tag.