Hvem vinder den store detailkrig: Netto, Aldi, Lidl eller Rema 1000?

Har du undret dig over, om der plads til alle dagvarebutikkerne? Og hvorfor dukker de op på hvert et gadehjørne?

Mindshares Business Partner Andreas Hedensten, har inviteret Nettos tidligere danske landechef Brian Seemann Broe med i podcaststudiet.

Brian Seemann Broe har været en af de mest magtfulde generaler i discountkrigen, som har stået på i mere end 20 år. Han har været chef for mere end 500 butikker, over 12.000 medarbejdere og været med til at introducere nye butikskoncepter og produkter i Netto. Brian giver os et unikt indblik i nogle de strategiske og taktiske overvejelser i discountkrigen, de nye kritiske forbrugere, frygten for Amazon samt et svar på om discount har overskredet sidste salgsdato.

Lyt med her:

Huddle er en podcast for de kommunikations- og marketinginteresserede. Her vil vi gerne udfordre og inspirere dig med nye tendenser, indsigter og viden fra nogle af de mennesker, som har fingeren på aftrækkeren, der er med til at forme vores kulturelle hverdag. Kommunikations- og marketingbranchen kan, når den er bedst, skabe kulturelle milepæle, der bliver referencerammer for generationer. Hvem husker ikke 70’ernes Coca Cola reklamer, 80’ernes store velgørenhedskoncerter eller Benettons politiske fotokunst i 90’erne? Vær åben og tune ind!” Mindshare er en del af WPP, verdens største marketing services koncern med 179.000 ansatte i 111 lande og herunder GroupM, verdens største medieindkøbsorganisation. Mindshare har været i Danmark siden 1999 og udnævnt til Børsen Gazelle flere gange. Vi er Danmarks første og eneste integrerede kommunikations- og mediebureau. Hos os er kompetencer til både medieoptimering og kreative løsninger samlet ligeværdigt under ét tag. Læs mere her: www.mindshare.dk