Mange virksomheder vil gerne have succes med Influencer Marketing, men hvordan lykkes man rent faktisk med at lave effektfulde kampagner med et medie, der udgøres af mennesker, hvor ord som tillid og kontroltab går hånd i hånd? Dette har vi diskuteret med nogle af Danmarks største influencere; bage- og livstils-influencer Annemette Voss og beauty-influencer Camilla Frederikke der kommer fra to helt forskellige sider af influencer-branchen. Med udgangspunkt i værtens nye bog ”Giv dit brand en personlig stemme – effektfulde kampagner med strategisk brug af influencermarketing”, der dykker ned i, hvordan man laver effektfulde influencerkampagner, drøfter vi spørgsmål som: Hvad sætter influencere pris på i samarbejdet med virksomheder og hvad anser influencerne som de største udfordringer? Hvad er DO’s og DONT’s i jagten på den vellykkede influencerkampagne? Hvordan påvirkede SmileBright Skandalen influencer-branchen? Og hvordan kan både influencere og virksomheder bidrage til at professionalisere Influencer Marketing?

Huddle er en podcast for de kommunikations- og marketinginteresserede. Her vil vi gerne udfordre og inspirere dig med nye tendenser, indsigter og viden fra nogle af de mennesker, som har fingeren på aftrækkeren, der er med til at forme vores kulturelle hverdag. Kommunikations- og marketingbranchen kan, når den er bedst, skabe kulturelle milepæle, der bliver referencerammer for generationer. Hvem husker ikke 70’ernes Coca Cola reklamer, 80’ernes store velgørenhedskoncerter eller Benettons politiske fotokunst i 90’erne? Vær åben og tune ind!” Mindshare er en del af WPP, verdens største marketing services koncern med 179.000 ansatte i 111 lande og herunder GroupM, verdens største medieindkøbsorganisation. Mindshare har været i Danmark siden 1999 og udnævnt til Børsen Gazelle flere gange. Vi er Danmarks første og eneste integrerede kommunikations- og mediebureau. Hos os er kompetencer til både medieoptimering og kreative løsninger samlet ligeværdigt under ét tag. Læs mere her: www.mindshare.dk