Huddle podcast fra Mindshare

Louise Byg Kongsholm, trendforsker og administrerende direktør i pej-gruppen, er vores gæst i dette afsnit af HUDDLE podcast. Louise lever af at forstå forbrugernes ændrede adfærd og behov, og vil i dette afsnit snakke med Camilla Wrang, der er Business Planning Manager i Mindshare.

Vi står på tærsklen til 2019. Det er tid til at sætte nye ambitioner og målsætninger for din markedsføring. Men hvilke trends og tendenser skal du være forberedt på i det nye år? Hvor kommer de fra? Og hvordan tilpasser du din markedsføring derefter?

Louise vil i dette afsnit bl.a. give svar på følgende:

  • Hvorfor vælger flere og flere at gå offline?
  • Er informationsafhængighed blevet en folkesygdom?
  • Hvorfor er det blevet positivt at være egoistisk?
  • Hvorfor ønsker vi radikal transparens – og hvad betyder det overhovedet?

Huddle er en podcast for de kommunikations- og marketinginteresserede. Her vil vi gerne udfordre og inspirere dig med nye tendenser, indsigter og viden fra nogle af de mennesker, som har fingeren på aftrækkeren, der er med til at forme vores kulturelle hverdag. Kommunikations- og marketingbranchen kan, når den er bedst, skabe kulturelle milepæle, der bliver referencerammer for generationer. Hvem husker ikke 70’ernes Coca Cola reklamer, 80’ernes store velgørenhedskoncerter eller Benettons politiske fotokunst i 90’erne? Vær åben og tune ind!

Læs mere om de 8 megatrends her!

Læs mere om Huddle på www.mindsharehuddle.dk

Lyt med på itunes!