Huddle podcast fra Mindshare

Louise Byg Kongsholm, trendforsker og administrerende direktør i pej-gruppen, er vores gæst i dette afsnit af HUDDLE podcast. Louise lever af at forstå forbrugernes ændrede adfærd og behov, og vil i dette afsnit snakke med Camilla Wrang, der er Business Planning Manager i Mindshare.

Vi står på tærsklen til 2019. Det er tid til at sætte nye ambitioner og målsætninger for din markedsføring. Men hvilke trends og tendenser skal du være forberedt på i det nye år? Hvor kommer de fra? Og hvordan tilpasser du din markedsføring derefter?

Louise vil i dette afsnit bl.a. give svar på følgende:

  • Hvorfor vælger flere og flere at gå offline?
  • Er informationsafhængighed blevet en folkesygdom?
  • Hvorfor er det blevet positivt at være egoistisk?
  • Hvorfor ønsker vi radikal transparens – og hvad betyder det overhovedet?

Er du nysgerrig på verden omkring dig? Og vil du inspireres med nye tendenser, indsigter og viden, der måske kan åbne for nye idéer til din markedsføring? Så bør du folde ørerne ud, læne dig tilbage og lytte til Huddle-podcasten. Hver episode går kort og præcist i dybden med et emne fra Mindshare’s Huddle-event og undersøger, hvordan det er relevant for din markedsføring.

Læs mere om de 8 megatrends her!

Læs mere om Huddle på www.mindsharehuddle.dk

Lyt med på itunes!