Hanne Feldthus & Patrick Isaak er to garvede danske brandingeksperter, der har opstillet 10 dogmer, som de mener kan føre dansk brandingarbejde op i den absolutte verdensklasse. Hanne Feldthus er tidligere strategisk direktør i Wibroe, Duckert & Partners og nu uafhængig brandingekspert. Patrick Isaak er tidligere nordisk kreativ direktør i Saatchi & Saatchi og nu uafhængig brandingekspert. De har begge mange års erfaring med at arbejde med både internationale og danske brands. Mød dem her i podcasten i en samtale med Mindshares kommunikationsdirektør Thomas Mark.
10 dogmeregler, der skal få danske brands til at fylde mere i verden – Hanne Feldthus & Patrick Isaak
Måske dette blogindlæg også vil fange din interesse?: Tør du stå på mål? 5 råd til hvordan du succesfuldt ’greener’ dit brand
Læs mere om Huddle på www.mindsharehuddle.dk
Lyt også med på itunes!
Huddle er en podcast for de kommunikations- og marketinginteresserede. Her vil vi gerne udfordre og inspirere dig med nye tendenser, indsigter og viden fra nogle af de mennesker, som har fingeren på aftrækkeren, der er med til at forme vores kulturelle hverdag. Kommunikations- og marketingbranchen kan, når den er bedst, skabe kulturelle milepæle, der bliver referencerammer for generationer. Hvem husker ikke 70’ernes Coca Cola reklamer, 80’ernes store velgørenhedskoncerter eller Benettons politiske fotokunst i 90’erne? Vær åben og tune ind!
Se alle vores podcaste episoder her