- Klimakrisen er blevet kommerciel!
- Er det ok, at virksomhederne skaber profit og profilere sig på jordens ringe forfatning?
- Gør danske virksomheder nok for klimaet?
- Hvordan kommer virksomhederne i gang med at tænke mere grønt?
Det er nogle af de spørgsmål Bo Øksnebjerg, Generalsekretær i Verdensnaturfonden, får af vores podcast-vært Andreas Hedensten. Ifølge Bo Øksnebjerg har vi allerede løsninger på en række af de problematikker, vi har udsat kloden for.
I podcasten giver chefen for Verdensnaturfonden, WWF, flere eksempler på løsninger, som både gavner virksomhedernes bundlinje, klimaet og naturen. Ifølge Bo Øksnebjerg handler det om, at vi videndeler og ikke er bange for at gøre noget. Frygten for greenwashing må for alt i verden ikke være en barriere for virksomhedernes indsats
Huddle er en podcast for de kommunikations- og marketinginteresserede. Her vil vi gerne udfordre og inspirere dig med nye tendenser, indsigter og viden fra nogle af de mennesker, som har fingeren på aftrækkeren, der er med til at forme vores kulturelle hverdag. Kommunikations- og marketingbranchen kan, når den er bedst, skabe kulturelle milepæle, der bliver referencerammer for generationer. Hvem husker ikke 70’ernes Coca Cola reklamer, 80’ernes store velgørenhedskoncerter eller Benettons politiske fotokunst i 90’erne? Vær åben og tune ind!” Mindshare er en del af WPP, verdens største marketing services koncern med 179.000 ansatte i 111 lande og herunder GroupM, verdens største medieindkøbsorganisation. Mindshare har været i Danmark siden 1999 og udnævnt til Børsen Gazelle flere gange. Vi er Danmarks første og eneste integrerede kommunikations- og mediebureau. Hos os er kompetencer til både medieoptimering og kreative løsninger samlet ligeværdigt under ét tag. Læs mere her: www.mindshare.dk