Vores Chief Digital Officer Worldwide Norm Johnston har udgivet en bog, som omhandler den nye æra, marketing har bevæget sig ind i, nemlig Adaptive – en dynamisk tilgang til medie og kommunikation i jagten på højest mulig effekt.

I disse dage er marketing meget lig bordtennis: hurtig og adaptiv, til tider i hurtige udbrud eller kontinuerte udvekslinger mellem brand og forbruger, men altid hektisk og spændende. David Ogilvy´s ”Confession of an advertising man” var en skelsættende bog fra 1963, hvor Mad Men styrede den analoge verden. Hvis vi spoler 50 år frem til nutidens mest innovative arbejder, befinder vi os ved en skillevej mellem medie og teknologi, i en æra styret af geeks, data og algoritmer. I denne ultra forbundne verden kan brands vælge at holde fast i modellen fra 1963 eller omfavne den medrivende forbrugerstyrede og datadrevne adaptive tilgang til marketing. Hvis du mener, at fremtiden er her, så er denne bog tilegnet dig.” Norm Johnston.

God læselyst!  http://bit.ly/1iGKT57