Huddle er en podcast for de kommunikations- og marketinginteresserede. Her vil vi gerne udfordre og inspirere dig med nye tendenser, indsigter og viden fra nogle af de mennesker, som har fingeren på aftrækkeren, der er med til at forme vores kulturelle hverdag. Kommunikations- og marketingbranchen kan, når den er bedst, skabe kulturelle milepæle, der bliver referencerammer for generationer. Hvem husker ikke 70’ernes Coca Cola reklamer, 80’ernes store velgørenhedskoncerter eller Benettons politiske fotokunst i 90’erne? Vær åben og tune ind!

Ulrik Haagerup leder den danske non-profit Constructive Institute, som har en vild mission.

Missionen er at forandre den globale nyhedskultur på bare fem år ved at gøre nyheder mere troværdige og meningsfulde, og dermed bekæmpe troværdighedsnedbruddet i medierne og demokratiet.
Nuværende og fremtidige journalister skal lære, at den gode historie, ikke nødvendigvis behøver at være en dårlig historie.

Journalistik skal derimod være fair, balanceret og inspirerende samtidig med at det skal beskæftige sig med morgendagens potentielle løsninger til vores udfordringer i samfundet.

I et partnerskab med de Forenede Nationer, Google, globale medie organisationer såsom INMA, WAN-Ifra, European Broadcasting Union og journalistik uddannelser rundt omkring i Europa, har de en påstand om, at det virkelige pr

Er du nysgerrig på verden omkring dig? Og vil du inspireres med nye tendenser, indsigter og viden, der måske kan åbne for nye idéer til din markedsføring? Så bør du folde ørerne ud, læne dig tilbage og lytte til Huddle-podcasten. Hver episode går kort og præcist i dybden med et emne fra Mindshare’s Huddle-event og undersøger, hvordan det er relevant for din markedsføring.

Læs mere om Huddle på www.mindsharehuddle.dk

Make Journalism great again – Ulrik Haagerup

Lyt med på itunes!