Huddle er en podcast for de kommunikations- og marketinginteresserede. Her vil vi gerne udfordre og inspirere dig med nye tendenser, indsigter og viden fra nogle af de mennesker, som har fingeren på aftrækkeren, der er med til at forme vores kulturelle hverdag. Kommunikations- og marketingbranchen kan, når den er bedst, skabe kulturelle milepæle, der bliver referencerammer for generationer. Hvem husker ikke 70’ernes Coca Cola reklamer, 80’ernes store velgørenhedskoncerter eller Benettons politiske fotokunst i 90’erne? Vær åben og tune ind!

I dette afsnit kan du møde Imran Rashid er uddannet læge ved Københavns Universitet, og færdiguddannet speciallæge i almen medicin.

Derudover er Imran forfatter til bogen Sluk – kunsten at overleve i en digital verden fra 2017, der problematiserede menneskets forhold til smartphones og argumenterede for vigtigheden af mental restitution.
Imran Rashid har stiftet konsulentvirksomheden Sunddigital.dk, der bl.a. rådgiver offentlige institutioner og private virksomheder om sund digitalisering. Herudover er han stifter af Center for Sund Digitalisering, som har til formål at belyse de sundhedsmæssige konsekvenser af en ukritisk digitalisering i samfundet.

I denne podcast vil Imran i en samtale med CEO i Mindshare, Martin Rasmussen, snakke om hvordan en gammel hjerne kan overleve i en digital tid. Ifølge Imran er vi alle med til at skabe den verden vi lever i, og derfor skal vi også tage stilling til om vi vil gå med i kampen eller gøre noget andet.

Markedsføring eller markedsforførelse – Imran Rashid