Huddle er en podcast for de kommunikations- og marketinginteresserede. Her vil vi gerne udfordre og inspirere dig med nye tendenser, indsigter og viden fra nogle af de mennesker, som har fingeren på aftrækkeren, der er med til at forme vores kulturelle hverdag. Kommunikations- og marketingbranchen kan, når den er bedst, skabe kulturelle milepæle, der bliver referencerammer for generationer. Hvem husker ikke 70’ernes Coca Cola reklamer, 80’ernes store velgørenhedskoncerter eller Benettons politiske fotokunst i 90’erne? Vær åben og tune ind!

Hør om de ambitioner Bjarne Corydon har for Børsen: Hvilken vej skal Børsen journalistisk, hvilken profil skal Børsen have i det danske mediebillede, hvad kan abonnenterne forvente og hvilket samarbejde ønsker man med annoncemarkedet? Værten er Mindshares kommunikationsdirektør Thomas Mark.

Der blev løftet en del øjenbryn, da Bjarne Corydon tiltrådte stillingen som den nye direktør og chefredaktør for Danmarks førende erhvervsavis, dagbladet Børsen. Hvorfor forlod han en stor, international stilling i McKinsey for et job i Møntergade? Hvad motiverede den tidligere socialdemokratiske finansminister til at ville sætte sig i spidsen for et stort erhvervsmedie? Og hvad er refleksionerne over de meget forskellige erfaringer han har gjort sig de seneste år?

Læs mere om Huddle på www.mindsharehuddle.dk

Lyt med på itunes!