Huddle er en podcast for de kommunikations- og marketinginteresserede. Her vil vi gerne udfordre og inspirere dig med nye tendenser, indsigter og viden fra nogle af de mennesker, som har fingeren på aftrækkeren, der er med til at forme vores kulturelle hverdag. Kommunikations- og marketingbranchen kan, når den er bedst, skabe kulturelle milepæle, der bliver referencerammer for generationer. Hvem husker ikke 70’ernes Coca Cola reklamer, 80’ernes store velgørenhedskoncerter eller Benettons politiske fotokunst i 90’erne? Vær åben og tune ind!

Lyt til denne podcast med Bjarne Corydon og Stine Bjerre Herdel

Umiddelbart før folketingsvalget lancerede Børsen kampagnen ”Ansvar kræver indsigt” og dermed også sit nye bud på Børsens fremtidige placering i det danske medielandskab.

Kampagnen rummer essensen af det, der skal gøre Børsen mere værdifuld for kunderne i dansk erhvervsliv – men også kernen i det, der skal gøre dansk erhvervsliv mere værdifuldt.

Og måske også dig?
For hvorfor netop ”ansvar?
Hvad betyder det, at vi skal tage ansvar, og hvad sker der, når vi gør det?
Med os selv, med andre og med det, vi er beslutningstagere for?

Bjarne Corydon fortæller om sin egen personlige baggrund for at sætte netop ansvaret i centrum.

Han fortæller om Børsens nye retning, om ambitionerne for erhvervslivet, om sit syn på mediernes samfundskontrakt – og om hvordan ingen kommer udenom at forholde sig til ansvar, hvis målet er ægte værdiskabelse.

Gæst: Bjarne Corydon, Adm. direktør og chefredaktør, Børsen
Gæst: Stine Bjerre Herdel, Chef for Børsen Creative
Live Vært: Thomas Mark, Kommunikationsdirektør i Mindshare.